remap

ریمپ چیست

remap

ریمپ چیست

  • ۰
  • ۰

ریمپ جیلی1

آیا از معایب ریمپ خودرو جیلی چیزی میدانید. آیا میدانید که ریمپ ایسیو جیلی میتوان کشش و شتاب این خودرو مخصوصا در سر بالایی ها و هنگام کولر گرفتن را بیشتر کرد. این فرایند برای خودرو ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته و توانسته است بین رانندگان بسیار محبوب باشد پس دس دس نکنید و با دکتر ریمپ تماس بگیرید و خودرو خود را ریمپ گنید.

جیلی دارای سیستم تعلیق نسبتاً خشکی (نمونه مورد نظر دارای لاستیک giti با فاق ۵۵( است و اگر با آن مسافرت خانوادگی بروید احتمالاً خسته کننده نخواهد بود. ضربات وارد شده به کابین به خوبی جذب شده اما نسبت خودروهای دیگر این سگمنت نظیر سمند یا تندر۹۰ یا زانتیا، سواری خشکتری را ارائه می دهد و در استفاده شهری این موضوع کاملاً آشکار بوده اما نمی توان آن را آزاردهنده تر دانست و بیشتر جنبه سلیقه ای دارد. خانوادگی بی دردسر است اما همین موضوع باعث می شود که از هیجان رانندگی کاسته شده و شاید اگر قصد دارید گهگاهی به قول خودمان لایی بکشید! شاید جیلی کمی کند ظاهر می شود (نسبت به بسترن کند و نسبت به جی۵ فِرزتر است)

به راستی فضای سرنشینان همانند فضای بار صندوق عقب یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید خودرو در بازار داخل است و مخصوصاً برای استفاده خانواده ها فاکتوری حیاتی محسوب می شود.

از نظر امکانات می‌توان گفت که این خودرو در شرایط خوبی نسبت به قیمتش قرار دارد و از بهترین گزینه ها در این سطح محسوب می شد.. از نکات بارز امکانات می توان به وجود پرده عقب در جیلی به صورت استاندارد اشاره کرد کحه البته همانند برخی از خودروهای خارجی دیگر مانند آزرا و کمری برقی نبوده اما وجود آن با توجه شرایط آب و هوایی کشور ما که اکثراً روزهای آفتابی دارد مناسب و کاربردی است و در سایر هموطنانش هم دیده نمی شود.

بطور کلی ریمپ ایسیو برای این خودرو فواید ذیل را دارد :

۱- کاهش مصرف سوخت

۲- افزایش شتاب

۳- افزایش توان و گشتاور

۴- رافع تاخیر دریچه گاز

۵- رفع کپ اولیه

۶- شتاب گیری بهتر

۷- بهبود کشش خودرو در سربالایی ها

۸- رفع خطای کاتالیست

۹- بهبود در تعویض دنده ها (نرم تر شدن تعویض دنده و معکوس های سریع تر در مدل اتوماتیک و رفع مکث بین تعویض دنده در مدل دنده دستی)

اگر کاتالیست خودرو را حذف کرده باشید این امکان وجود دارد که با ریمپ خطای کاتالیست را نیز رفع کنیم.

تمام خدمات ریمپ در دکتر ریمپ ابتدا توسط ما تست می شود، سپس توسط مشتری نیز تست شده و درصورت رضایت کامل مشتری اجرت دریافت می گردد.

  • ۹۹/۱۲/۰۶
  • هومن اردلان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی