remap

ریمپ چیست

remap

ریمپ چیست

  • ۰
  • ۰

 ما در دکتر ریمپ  با ریمپ برلیانس باز شدن پدال گاز با دریچه گاز رو خطی میکنیم و عملکرد پدال گاز شبیه دریچه گاز سیمی میشه.

به زبان ساده تر وقتی ریمپ خودرو برلیانس رو انجام میدید ماشین شما نفسش باز میشه !!

چگونه همزمان با کاهش مصرف ، قدرت موتور افزایش می یابد !

الان منطقی براتون بررسی میکنیم ، با توجه به صحبت های بالا وقتی بعد از ریمپ برلیانس برنامه ایسیو با موتور و بنزین سازگار می شود مصرف سوخت کاهش می یابد و ما در جداول سوخت می توانیم در دورهای بالا (۳۵۰۰ به بالا ) و در شرایط شتابگری و تخته گاز نسب سوخت به هوا رو در حالت حداکثر قدرت قرار دهیم همین باعث افزایش توان و شتاب میشود.

دلیلش اینه که در ایسیو برای کارکرد موتور در شرایط مختلف جداول جداگانه وجود دارد ، به طور مثال زمانی که اقدام به شتاب گیری میکنید و پدال گاز رو تا انتها فشار میدهید ، ایسیو در حالت acceleration enrichment قرار میگیرید و سوخت اضافه برای بهبود شتاب می پاشد و در زمانی که به حالت سرگاز و سرعت ثابت حرکت میکنید ecu در حالت مد کروز و سرعت ثابت قرار میگیرد و از جداولی که برای حداقل سوخت تعریف شده استفاده میکند.

یعنی وقتی در شهر و اتوبان یا زمانهایی که از سرگاز استفاده می کنید مصرف شما کاهش می یابد و در زمانی که نیاز به شتاب و قدرت در سراشیبی ها دارید از جداول بهینه شده حداکثر قدرت استفاده میکنید.

گارانتی خودرو رو باطل نکنید !

دکتر ریمپ  برای رفع خودرو برلیانس در انواع مدل های ۱۵۰۰ و ۱۶۵۰ کلیه کارهای ریمپ خودرو و آپدیت گیربکس را بدون باز کردن ecu و از طریق پورت دیاگ OBDII انجام می دهیم چرا که دکتر ریمپ نماینده انحصاری شرکت سدوکس نروژ و alientech ایتالیا می باشد و تمامی کارها با نظارت این شرکتها و دستگاهای اورجینال ریمپ ایسیو انجام می شود.

  • ۰۰/۰۵/۰۴
  • هومن اردلان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی